11. 6. 2014

I'm Back!

Päť rokov čo som napísal môj posledný príspevok na tento blog. Toľko mi trvalo pokiaľ som si uvedomil, že ešte tento blog vlastním. Vďaka takejto dlhej dobe som si nazbieral sily a chuť písať ďalšie články.

 V prvom rade by som chcel upozorniť na to, že som vymazal články, ktoré sa mi nepáčili. Prevažne to boli články ohľadom nejakých IT noviniek. Tieto články sú natrvalo zmazané, takže s veľkou dávkou šťastia ich môžno nájdete v nejakom archíve.

Ďalej sa presunieme k budúcnosti môjho blogu. Chcel by som písať prevažne články ohľadom počítača (programovanie, programy, webové stránky atď.) a raz za čas možno aj niečo z reálneho sveta. Budem sa snažiť písať články kvalitne a v kratších intervaloch (určite nebude trvať ďalších 5 rokov pokiaľ napíšem ďalší :) ).

Aby som vás vedel navnadiť na ďalší článok, tak pravdepodobne sa bude týkať E3, alebo o E-sport-e.

0 komentárov :